KÖRKORT MALMÖ

VÄGEN MOT KÖRKORTET

JUST NU!

Ta ditt körkort för 795:- per månad

Klicka här för mer info.

KONTAKTA OSS

Tessins väg 9
217 58 Malmö

info@korkortmalmo.se

ÖPPETTIDER Receptionen

Måndag 09.00-17.30
Tisdag 09.00-17.30
Onsdag 09.00-17.00
Torsdag 09.00-17.00
Fredag: Receptionen STÄNGD

Din trafikskola i Malmö

Letar Du efter en trafikskola i Malmö med lång och gedigen erfarenhet som fokuserar på dig som elev och just dina mål? Då har Du hittat rätt. Vi på Körkort Malmö är en trafikskola som finns här för dig och vi hjälper dig att lyckas med körkortet. Vi erbjuder utbildningar för B-personbil, släp, moped, motorcykel, handledarutbildning samt riskutbildningar. Med vår långa erfarenhet får Du inte bara en trafikskola som har den självklara kunskapen och erfarenheten, utan Du får även utmärkt hjälp från start till mål och vi brinner verkligen för våra elever! Vårt personliga engagemang hittar Du i allt vi gör och vi bryr oss om dig som elev och vi vill att Du ska lyckas och uppfylla din dröm - att ta körkort!

Trafikskola och körskola med lång erfarenhet

Skolan har funnits i över 50 år vilket har resulterat i mångårig erfarenhet och rutin. Våra trafiklärare Jörgen, Helena, Arijana, Peter, Elin & Per hjälper dig med den praktiska och teoretiska utbildningen.  Trafikskolan är belägen inte långt ifrån Kronprinsen. Ni hittar oss på Tessins väg 9 i Malmö. Här möts ni av Mia - vår receptionist som sköter den dagliga verksamheten. Hos oss satsar vi på just dig genom ett personligt bemötande och utbildar på dina villkor.

​Varmt välkommen till oss på Körkort Malmö!