Riskutbildning 1 (Riskettan) B

Riskutbildning 1 för personbil (riskettan) är den teoretiska delen av riskutbildningen som är obligatorisk för att kunna ta sitt körkort. Den teoretiska delen omfattar riskfyllda beteenden så som trötthet, alkohol och droger. Denna kurs kan du gå när som helst under din utbildning och du behöver därför inte ha kört något eller läst teori innan du går utbildningen. Kursen är ungefär 3 timmar och trafikskolan bjuder på fika och kaffe i pauserna.

Du kan gå riskettan utan att vara elev hos oss, men för att kunna boka in dig behöver vi dina uppgifter.  Det är viktigt att kunna legitimera sig vid kurstillfället.

​​​​​​​Kursen är effektiv tid minst 3 timmar, men vi tar paus och bjuder på fika, så på 3,5 timmar totalt är vi klara.

Riskettan kostar 800:-

Datum för kurstillfälle: (fler tider tillkommer löpande)

15/4 Kl: 08.30

12/6 Kl: 08.30

Boka enklast via e-handeln.

Avbokningsregler

För avbokning som avser riskutbildning skall avbokning ske senast kl.13.00 tre helgfria vardagar innan kurstillfället.

Kontakta oss!

info@korkortmalmo.se